De nieuwe stad! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisanne Muuse - WaarBenJij.nu De nieuwe stad! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisanne Muuse - WaarBenJij.nu

De nieuwe stad!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

01 Februari 2009 | Spanje, Madrid

Lieve allemaal,

Eindelijk ff een update van mijn site. Op dit moment sneeuwt het hier.. 28 januari was het zo ver.. om half 10 s'ochtends vlogen we richting Madrid! Eerst afscheid genomen van papa & mama, wat natuurlijk de minder leuke kant is van dit hele avontuur! Rond een uur of 12 kwamen we aan! Met de metro naar het hostel! die dingen gaan hier om de 5 min. zijn schoon en snel! Ideaal! Eindelijk kwamen we dan boven de grond om de eerste zonnestralen op te vangen! Jaja het was lekker weer! Het hostel was erg dichtbij.. Toen we daar binnenkwamen moesten Mark en ik ff wennen.. het is natuurlijk geen all-in Egypte vakantie! Verwende nesten dat we zijn;)! Het mooie van het hostel is dat het midden in de stad ligt! Woensdag moesten we eerst op jacht naar eten! FF lekker een pizza naar binnen gewerkt, daarna beetje geslenterd en toen s'avonds weer uiteten geweest!

Donderdag zijn we eerst ff lekker wezen ontbijten buiten de deur... Wat een lekkers hebben ze hier zeg! Daarna heeft gids mark ons ff door heel madrid laten lopen! We zijn naar Real Madrid geweest en een tour gedaan! erg leuk!! Ook hebben we ons appartement van buiten bekeken! Ligt in een veilige buurt! DAarna zijn we lekker wezen picknicken in het park, lekker in het zonnetje!!

Vrijdagochtend zijn we naar een super grote ikea gegaan! echt, zulke grote ikeas hebben ze niet in NL! Naast de ikea ligt echt een mooi overdekt winkelcentrum!Ooh we zijn ook 4 dagen opzoek geweest naar maat 44 schoenen, maar ze hadden ze nergens!

Vrijdag en zaterdag hebben we ook nog wandelingen gemaakt! Gids mark heeft ons zo veel laten lopen dat de schoenen van Yvonne nu echt kapot zijn! haha!

Vanochtend moest ik dan echt afscheid nemen van Mark.. Wat een ontzettend K*T (sorry mama ;)) moment zeg!! maar gaat goed komen!!!!!!!

Het adres voor de verjaardagskaarten is:
Calle de la Genciana nr. 10-12 Bajo A
28039 Madrid
España

Kusss Lies


  • 01 Februari 2009 - 11:48

    Yvonne De Jong:

    Het komt helemaal goed met ons chica!!

    We gaan er een onwijs leuke tijd van maken..

    Dikke kus, je roomie!

  • 01 Februari 2009 - 11:58

    Jeroen&Kim:

    Hey Lisanne!

    Veel plezier daar!! Je zal merken dat de tijd straks voorbij gaat vliegen!
    Ik zal Mark af en toe lekker in de watten leggen hier;-)haha Even wat adresjes opzoeken waar ik hem naar toe kan brengen:p
    We spreken je snel!

    Dikke kus,
    Jeroen(&Kim)

  • 01 Februari 2009 - 12:09

    Manon:

    Hee Lies,

    Het klinkt allemaal wel super leuk zeg!
    En wanneer gaat het werkende leven beginnen?
    Heel veel plezier daar nog en geniet er van meis, voor je het weet is het voorbij!

    Liefs,
    Manon

  • 01 Februari 2009 - 13:36

    Papa:

    Nu gaat het echt beginnen meisje.Ik weet echter zeker dat het goed komt met jullie tweetjes daar. Mark ook weer veilig thuisgebracht.Het is een mooie stad dus jullie zullen je vast wel vermaken.
    Liefs papa en mama

  • 01 Februari 2009 - 14:59

    Mark:

    Hé schatje,

    Was inderdaad geen leuk moment vanmorgen.

    Net Skype geïnstalleerd. De webcam en microfoon werken dus kunnen we lekker vaak gaan bellen!

    Het gaat een hele leuke tijd worden voor jou en Yvonne!

    Dikke knuffel van jouw vriendje!

  • 01 Februari 2009 - 15:01

    Didi:

    hejj meid!!
    ik hoor dat de eerste dagen al zeer geslaagd waren.. wanneer begint het echte werk :D morgen moet ik ook weer aan de bak in Amsterdam!! maar ik weet zeker dat jij meer gaat genieten dan ik.. het is hier koud en zoals gewoonlijk druk.. dus geniet ervan!! spreek je volgende week weer ;)
    liefs Didi

  • 01 Februari 2009 - 15:40

    Loes:

    Joo nerd!

    Wat een mooie foto's. Lijken wat op die van mij :) Nou nu gaat het allemaal echt beginnen. Binnenkort lekker je appartementje in. Das wel relaxt. Ik lig nog steeds lekker met mijn been omhoog in bed. Vet relaxt, maar wel Nadal-Federer kunnen zien :)Nou veel plezier je eerste dagen en ik spreek je snel weer (eigenlijk spreek ik je nu al... ;))

    Besito

  • 01 Februari 2009 - 19:03

    Emma:

    Haha klinkt goed allemaal zeg. Alleen wel minder van het afscheid nemen inderdaad.
    Morgen lekker werken ;). Ben benieuwd of het een beetje gaat bevallen. Veel plezier iig.
    Spreek je snel weer!
    Xx

  • 01 Februari 2009 - 19:50

    Mama:

    Hee Lisanne,

    Hoeveel keer hebben we elkaar vandaag gesproken via Skype??? Het was ook wel een rare dag!
    Ik weet zeker dat jullie een super tijd gaan krijgen! Morgen een spannende dag, eerst je stage leren kennen en dan jullie huisje. Eigenlijk ben ik erg nieuwsgierig, dus ik hoop dat we morgen echt weer op Skype kunnen. Veel succes morgen!
    Dikke kus mama

  • 03 Februari 2009 - 04:33

    Kim:

    Hi Lies!
    Bedankt voor je mail! Fijn dat de eerste paar dagen zo heerlijk verlopen zijn! Inmiddels nog niet ingesneeuwd? Hier is alle sneeuw inmiddels weg en lopen we al in zomerse kleding buiten, dus ik stuur wat zon naar je adres toe! Heel veel plezier, geluk en alvast werkse voor volgende week!! Maak er iets moois van!

    Kisses xxx

  • 09 Februari 2009 - 12:31

    Lon..:

    Hai leukerd!!
    Nu pas je site kunnen zien, we zaten thuis even zonder internet. Je moet je site wel goed blijven updaten he.. Heel erg veel plezier, geniet van alle dingen en ik hou je site in de gaten!!! Kusje Lon ps. mijn competitiekriebels zijn begonnen, gek/jammer dat we ze niet meer kunnen delen..

  • 09 Februari 2009 - 16:50

    Yvonne:

    Ahh (L)
    Wat ben je toch een schatje!
    Ik ben super blij dat jij mijn roomie bent!!
    We gaan het inderdaad samen maken hiero, en als die zon gaat schijnen kan het helemaal niet meer stuk (Op ons mooie dakterras) ;)

    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Via deze site probeer ik iedereen op de hoogte te houden van mijn belevenissen in Madrid!

Actief sinds 05 Jan. 2009
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 6785

Voorgaande reizen:

28 Januari 2009 - 19 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: