Mucho Sol y Mucha Pena - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisanne Muuse - WaarBenJij.nu Mucho Sol y Mucha Pena - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisanne Muuse - WaarBenJij.nu

Mucho Sol y Mucha Pena

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

23 Maart 2009 | Spanje, Madrid

Hola todos,
Hier weer even een updatje uit het zonnige Madrid..!

Zoals de meeste wel weten ben ik 6 maart naar huis geweest om bij opa te kunnen zijn! Het was erg fijn om iedereen weer te zien, maar toch ook erg vreemd.. Dat weekend ben ik veel bij opa geweest en uiteindelijk kwam de dag dat ik definitief afscheid heb moeten nemen van opa.. Wat een ontzettend moeilijk moment! Maar ik ben echt heel blij dat ik geweest ben! En opa was dat ook! S’avonds zijn Maddie en Naddie nog ff geweest en dat was zeker wel ff gezellig! Wat is dat weekend snel gegaan.. Maandag heeft papa me weer naar Eindhoven gebracht en om 13.00 stond ik weer heerlijk zonder jas in het zonnetje! Het is echt gewoon helemaal niks die reis.. onvoorstelbaar!

De rest van de week heb ik ‘’lekker’’ gewerkt! En jaja, vrijdag hadden yvonne en ik de andere meiden even uitgenodigd.. Wij wilden heel stoer pannenkoeken bakken.. Maarja ze hebben hier natuurlijk niet van die mooie kant en klare pakketen.. nou is het beslag niet moeilijk om te maken, maar wel als je niet de juiste keukengereedschappen hebt.. Dus yvonne is ff de batidora (mixer) gaan lenen ergens boven! Wij dus heel stoer bakken.. maar die vet slechte pannen van ons zorgden ervoor dat het allemaal beetje zwart werd.. Daarom hebben we maar ff kleine pannenkoekjes gebakken! Zaterdag hebben we lekker de hele dag bij het meertje gelegen en zelfs nog bootje gevaren! En sinds die zaterdagavond zijn we echt huismuts af, want we zijn tot 0500 wezen stappen! Het was erg gezellig! En gelukkig had ik mijn bodyguard bij me, want af en toe kwamen ze wel héél dichtbij die mannen!
We hebben zeker genoten van het weekend! Dat zijn ook echt de dagen waar we naar uitleven!

En toen was het 16 maart… s’avonds belde mama mij op om te vertellen dat opa overleden was. Wat VERSCHRIKKELIJK KL*TE! Mijn lieve opaatje, mijn maatje die is er niet meer..! donderdagavond ben ik weer naar huis gevlogen, om zaterdag bij de crematie aanwezig te kunnen zijn.. Nou de crematie was echt super mooi, maar ook wel heel erg moeilijk!
Op dit moment zit ik dus weer in Madrid en moet ik gaan proberen echt te gaan genieten hier.. Al is dat wel erg moeilijk, want eerst moet dit een plekje krijgen! Maar gelukkig komt Mark a.s. donderdag! Dan kunnen we eindelijk ff leuke dingen doen samen!!

Nou dit berichtje is misschien niet wat jullie hadden gehoopt, maar zo zijn jullie toch weer een beetje op de hoogte van mijn belevenissen..! Al heb ik meest van tijd in NL gezeten..
Nou tot snel en dan zorg ik ervoor dat ik allemaal leuke dingen heb meegemaakt!! Met wat foto's! op dit moment wordt die andere site geupdated, dus ik kan er niks opzetten!

BETSIE, MAMA, PAPA en de rest van de familie, een dikke knuffel van mij! En het komt allemaal wel goed! We zullen opa allemaal heel erg missen, maar gelukkig hebben we elkaar!

ADIOS AMIGOS Y AMIGAS!!!

P.s. Anneloes, enviado un poco sol a Suecia! Porque es muy frio ahí!

  • 23 Maart 2009 - 20:18

    Manon:

    Hee Lies, wat erg zeg! Gecondoleerd en heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om nu daar te zijn, maar gelukkig komt Mark langs:D
    Veel plezier met hem en geniet van het zonnetje, hier is hij weer verdwenen:(|

    X manon

  • 23 Maart 2009 - 20:19

    Marlou:

    Het komt allemaal goed! We steunen elkaar als we Opa heel erg missen!

    Geniet nog even van het zonnige Spanje!

    xxx

  • 23 Maart 2009 - 20:32

    Anneloes:

    Muchas gracias nerd. Espero que pronto venga el sol.
    Diviertete en Madrid y hablamos pronto (realmente ahora ;))

    Besos y un abrazo muy fuerte!

  • 23 Maart 2009 - 20:55

    Tim:

    Heey Lies,

    Sterkte ermee en ik hoop dat je het snel een plekje kunt vinden en kunt blijven genieten van je mooie tijd in Madrid! En ook goed van je dat je geen huismuts meer bent :P kun je de gasten ook ´s avonds rondleiden...

    BTW 1: typen met een nederlands toetsenbord ingesteld op het spaans in het nederlands typen is niet makkelijk

    BTW 2: de middelste foto van je achtergrond (waar Madrid in staat) is niet Madrid maar Salamanca... Wel een super mooie foto trouwens... Probeer er nog een keer een weekendje een te gaan.. kost je een beetje voor iets onbetaalaard ...Mastercard...

    Njaa Succes met je stage en we spreke elkaar !!

    xx

  • 23 Maart 2009 - 21:49

    Mama:

    Hee Lisan,
    Ja meisje we moeten weer het gewone leven in. We kijken terug op een verdrietige week, maar toch ook een week met mooie momenten.
    Zeg wat is dat met al die mutsen in Madrid. Eerst poetsmuts, daarna huismuts, nu uitmuts. Nou ja een hoofdmuts heb je in ieder geval niet nodig bewaar die maar voor je zus in Zweden en voor zover ik iets uit die spaanse woorden kan afleiden ging het daar bijna over. Hoe is het met je oren, heb je ze open kunnen houden na je laatste vlucht. Wij hebben hier allemaal water in onze oren, de regen kwam vanmiddag met bakken uit de lucht, je hebt geluk gehad de dagen in Nederland. Nou meisje nog een paar dagen en dan vliegt Mark naar Madrid. Maak er een paar mooie dagen van.
    Dikke kus mama

  • 24 Maart 2009 - 03:30

    Milou:

    Hey Lies,

    Gecondoleerd met je Opa, weet precies hoe je je voelt... en weet ook zeker dat het goed is geweest om terug naar Nederland te vliegen! Ik zag Kim van Ginkel afgelopen week en ze zei al dat je het nog niet helemaal 100% naar je zin had, maar ik weet zeker dat dat nog gaat komen!! Maak er het beste van en zorg dat je je altijg aanwezige optimisme behoud!!!! Sterkte en dikke Amerikaanse hug!!!!

  • 24 Maart 2009 - 16:21

    Mark:

    Hé schatje,

    Nog 2 nachtjes slapen en dan vlieg ik ook naar Madrid toe. Heb je natuurlijk afgelopen weekend nog gezien, maar uiteindelijk is dat toch wel fijn dat we elkaar zo snel weer zien denk ik!!

    Ik vond het ook een hele mooie crematie. En nu belangrijk dat je het een plekje gaat geven, zodat je wat meer gaat genieten in het mooie Madrid. Moet ik nog iets van jouw opa meenemen?

    Moet ik verder nog wat meenemen a.s. donderdag. Zelf heb ik niet zoveel nodig!

    Tot snel lekker ding!!

  • 25 Maart 2009 - 09:10

    :

    Hai lieve schat!

    Mooi berichtje:) Het is toch allemaal wat he! Ik hoop echt dat je het heeel snel helemaal naar je zin kan hebben..
    En ok..NU ben je echt huismuts af..:D haha tot 5 uur stappen,, mannen van je afslaan;) JE BENT ONTGROEND;)
    Liefie..heel veel sterkte de komende tijd.. geniet en ik hoop echt dat de tijd voorbij vliegt zodat ik je ook een dikke knuffel kan geven!(L)
    Heel veel plezier vanaf morgen met je schattie!

    Liefs(K)

  • 25 Maart 2009 - 11:07

    Lon..:

    Hey muusje!!
    Gecondoleerd met je opa, erg kut allemaal zeg..
    Heel veel plezier samen met beemer, geniet er van he!! Spreek je snel weer en ga je op de hoogte houden van de competitie!! (gister trouwens enkeltje gespeeld met toernooi, gekkenhuis he!). Liefs en xje

  • 25 Maart 2009 - 18:02

    Betsie:

    Hoi lieve Lisanne, Kaal hé, die naam. Maar, dat is wennen. Zojuist heeft Mark je telefoon opgehaald. Morgen heb je hem dus weer. Heb maar een paar fijne dagen met hem enne maak het maar niet zo laat of moetik zeggen vroeg 5 uur dan moeten de koeien gemolken worden. Maar goed we leven in 2009 waarin alles moet kunnen. Dus genieten maar. Liefs en kus, Betsie

  • 29 Maart 2009 - 11:46

    Papa:

    Na mama ook een dikke kus van papa

  • 05 April 2009 - 16:09

    Betsie:

    Hoi Lisanne, Ik heb een persoonlijk verhaaltje op je eigen e-mail geschreven, heb je hem al gevonden. Het was mooi en goed. Dikke kus van Betsie!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Via deze site probeer ik iedereen op de hoogte te houden van mijn belevenissen in Madrid!

Actief sinds 05 Jan. 2009
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 6782

Voorgaande reizen:

28 Januari 2009 - 19 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: