Bijna is het zover - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Lisanne Muuse - WaarBenJij.nu Bijna is het zover - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Lisanne Muuse - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

05 Januari 2009 | Nederland, Barneveld

Lieve mensen,

via deze site wil ik jullie allemaal op de hoogte proberen te houden van al mijn belevenissen.. het is natuurlijk nog de vraag of ik het allemaal goed kan/ga bijhouden, maar dat merk je vanzelf!

28 januari is het zover.. Dan vlieg ik samen met Yvonne,goede vriendin en roomie! naar Madrid! Gelukkig gaan onze lieve vriendjes ook mee, zodat we niet helemaal alleen aankomen!! Het is de bedoeling dat we daar 5 maanden stage gaan lopen in een hotel.. ik in het holiday inn en Yvonne in het intercontinental!

Spannend!! Zou het leuk vinden om soms ff wat te horen van iedereen!!

Kusss Lies

  • 05 Januari 2009 - 18:58

    FLoortjee:

    Heyy liess
    echt super leuk dat je daar stage gaat lopen met yvon.. ik wens je heel plezier en succes!
    Geniet ervan.

    kuskus FLoor

  • 05 Januari 2009 - 19:00

    Madelon:

    Hee lieve Lies!! Ik ga je echt missen babe!! Maar ik hoop dat je het heeeeel erg naar je zin gaat krijgen!! :D EN we komen je opzoeken natuurlijk!!! Nog wel even een datum prikken!! Nad en ik dachten aan week 3.10!! Weet even niet precies welke datums dat zijn, maar dat komt wel goed!!

    Ik wens je heel erg veel succes en we keep in contact!

    Lots of love!! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van je vriendinnie uit Boskoop de gekste ;) :D

  • 05 Januari 2009 - 19:53

    Anne-Kim:

    ik ga je missen schatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

  • 05 Januari 2009 - 20:18

    Kokki:

    Hee lies,

    Wat klinkt dit geweldig!
    Heel veel plezier met de voorbereidingen en geniet er van.

    Xx

  • 05 Januari 2009 - 21:17

    Yvonne:

    Yeah!!!!

  • 05 Januari 2009 - 21:27

    Jouw Vriendje:

    Hé lekker ding,
    Ik ga jou missen al die maanden. Maar een paar keertjes langskomen in het weekend moet zeker lukken!!
    Gelukkig heb ik van jou al een webcam en microfoontje gekregen voor de computer! Dan kunnen we makkelijk contact houden.
    Ik weet zeker dat jij het heel leuk gaat krijgen. En die maanden vliegen dan voorbij, ook zonder mij!!
    Kuskus

  • 05 Januari 2009 - 21:32

    Papa:

    He he eindelijk gaat ze naar Spanje. Vroeger wilde je al weten waar Sinterklaas woont. Voor ons weer een leuk adres. Ik zal je wel missen hoor! Kunnen we niet katten! Heel veel plezier daar lieverd.

  • 06 Januari 2009 - 11:07

    Marieke:

    Hej Lies..

    Jaja nog eventjes...
    Heb je er al zin in??
    Ik kom langs hoor!! Joehoe!

    Dikke kus Miek

  • 06 Januari 2009 - 13:48

    Naddie:

    Ook al gaan we je onwijs missen, dit gaat helemaal goed komen, jij redt je daar prima!! EN wij komen natuurlijk langs voor een dikke partyyyyyyy!!!!!! :D

    xxxxxxx Dikke knuffel! en gauw nog ff ladies night voordat je naar de zon gaat ;)

  • 06 Januari 2009 - 15:40

    Melanie:

    Hee lies!

    Alvast, echt heeel erg veel plezier! Ik ga zeker je berichtjes lezen;)!

    Geniet van het mooie Madrid ! :)

    Xxxxxx

  • 06 Januari 2009 - 16:46

    Mama:

    Ja, ja, en daar zitten we dan met z'n tweetjes, maar...........
    We komen natuurlijk langs en we gaan msn'n en skypen en bellen en sms'en.
    Heel erg gaan genieten, plezier maken, o ja en een beetje stage lopen.
    dikke kus

  • 06 Januari 2009 - 16:55

    Dominique:

    Hoi Lies,

    Wat leuk dat je daar stage gaat lopen zeg! Spreek je de taal al een beetje?;) Of wordt er alleen Engels in dat hotel gesproken? Heel veel succes en plezier en hou je dagboek maar bij, dan kan ik af en toe meegenieten!

    Liefs,

    Dominique

  • 06 Januari 2009 - 22:47

    Lon...:

    Hai gezelligerd...

    Oeh spannend, super leuk hoor!! Moeten nog wel meeten voordat je gaat.. komt goed! Maar alvast heel erg veel plezier!!! Spreek je, kusje Lon

  • 07 Januari 2009 - 10:28

    Loes:

    Jooo nerd!

    Ik had het mailtje dus toch ontvangen :) Vet relaxt straks lekker in Espana! Ennuh Mark... de headset die je van ons gekregen hebt dan? Die was nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier!
    Lies, we skypen nog wel een paar keer voordat je gaat!

    Kuss Loes

  • 08 Januari 2009 - 11:48

    Tim:

    Heey Liesss,

    ik ben niet de eerste:( maar wel de 15e!! Ook speciaal. Heel veel plezier in Spanje, Madrid en we houden contact

    xx

  • 10 Januari 2009 - 16:19

    Betsie En Opa:

    Lieve Lisanne, Hoera het is gelukt met de site, wij hadden er al steeds naar uitgeke-ken. Het ziet er heel goed uit Lisanne, wij zijn trots op je. Wij zien nu al uit naar je belevenissen in Spanje Zoen van Betsie en Opa.

  • 14 Januari 2009 - 09:47

    Wie Denk Je??:

    nerd!

  • 26 Januari 2009 - 19:08

    Jan En Suze:

    Hoi Lisanne,
    We wensen jou een heel gezellige, leerzame en succesvolle 5 maanden in Madrid!!

    Que te lo pases bien y cuidate!

  • 27 Januari 2009 - 12:19

    Cees:

    Veel plezier Lies!!!

    Geniet ervan. Ik zal mark wel even wat aandacht bezorgen;) haha!

    Groet Cees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Via deze site probeer ik iedereen op de hoogte te houden van mijn belevenissen in Madrid!

Actief sinds 05 Jan. 2009
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 6785

Voorgaande reizen:

28 Januari 2009 - 19 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: